خوردمان, مطالب مفید

خرید چای قنادی بهتر است یا شیرینی؟! 

تولید محصولات خانگی | چای قنادی چیست

خرید چای قنادی به عنوان یکی از سوغاتی های محبوب اصفهان، امروزه با افزایش چشمگیری روبرو است. این محصول که مختص اصفهانی ها است، از طعم و مزه بسیار خوبی برخوردار بوده و بسیاری از مردم را به سمت خود جذب کرده است. این محصول علاوه بر طعم و مزه دلنشینی که دارد، از خواص درمانی فوق العاده ای نیز برخوردار بوده و به همین دلیل به اکثر گردشگران و مسافران تهیه این محصول اصفهانی توصیه می شود. اما چرا به این محصول چای قنادی گفته می شود؟ آیا استفاده از چای قنادی بهتر است یا شیرینی جات؟ 

 

چای قنادی چیست؟ 

پیش از آنکه به خرید چای قنادی بپردازیم، بهتر است در وهله اول، با این سوغاتی اصفهان بیشتر آشنا شوید. چای قنادی یک سوغاتی شیرین و با طعمی مطلوب است که این روزها بسیاری از مردم از آن به جای قند های مضر غیر طبیعی استفاده می کنند. نام اصلی این محصول به دلیل اینکه از چهار ادویه تشکیل شده است، چهار قنادی است. اما به مرور زمان و این محصول با نام چای قنادی در میان مردم شهرت گرفت. این محصول عمدتا از ۴ ادویه زیر تشکیل می شود: 

  • زنجبیل
  • دارچین 
  • فلفل سیاه 
  • جوز قند 

به کار گیری این ترکیبات به همراه آب و شکر سبب می شود تا این محصول از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل امروزه خرید چای قنادی توسط گردشگران با افزایش چشمگیری روبرو شده است.

 

تاثیر خواص بر خرید چای قنادی 

فروش اینترنتی محصولات خانگی | چای قنادی اصفهان

 

 

همانطور که گفته شد، این محصول از ارزش غذایی و خواص زیادی برخوردار است. به کار گیری زنجبیل در این ماده غذایی خوشمزه سبب می شود تا میزان ابتلا به سرطان و همچنین اسهال و استفراغ کاهش پیدا کند. خرید چای قنادی دارچینی و مصرف آن سبب می شود تا ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی به طور چشمگیری کاهش پیدا کند. مصرف چای قنادی با طعم فلفل سیاه سبب می شود تا به طور قابل توجهی میزان درد های عضلانی و گوارشی کاهش پیدا کند. به کار گیری جوز قند در چای قنادی و مصرف آن سبب می شود تا حد زیادی در سلامت قلب و همچنین روده و معده تاثیر گذار است.

 

خرید چای قنادی بهتر است یا قند؟ 

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، چای قنادی جزء محبوب ترین سوغاتی های موجود در اصفهان است. این محصول به دلیل آنکه از ارزش غذایی فوق العاده ای برخوردار بوده و طعم شیرینی دارد، می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای قند های مضر تولید شده به شمار روند. طعم شیرین این محصول در کنار ثاید طعم دهنده هایی که در ساختار آن به کار گرفته می شود، سبب شده تا خرید چای قنادی در دستور کار اکثر مردم و به ویژه گردشگران قرار گیرد. 

بیشتر بدانید: قیمت چای قنادی

 

ویژگی های چای قنادی تولید شده توسط درخونه 

چای قنادی تولید شده توسط درخونه، دارای ویژگی های متعددی است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

 

استفاده از مواد اولیه با کیفیت

 

 

چای قنادی تولید شده توسط درخونه، عمدتا از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تهیه شده و به همین دلیل از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است. به کار گیری جوز قند، دارچین، فلفل سیاه و زنجبیل تازه در این محصول سبب افزایش کیفیت آن شده است. 

 

رعایت اصول بهداشتی 

درخونه در تلاش است که همواره سلامتی را به خانواده های ایرانی هدیه دهد. به همین دلیل در فرآیند تولید چای قنادی های خود، تمامی اصول بهداشتی را رعایت کرده و محصولاتی سالم را در اختیار مشتریان قرار می دهد. به همین دلیل خرید چای قنادی درخونه توسط بسیاری از پزشکان توصیه می شود.

 

دیدگاهی در مورد “خرید چای قنادی بهتر است یا شیرینی؟! 

  1. زهرا گفت:

    خیلی خوشمزه و عالی هست طعمش

    1. ghasemi گفت:

      سپاس از ارسال نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *